mandag 17. juli 2017

Katters natteliv


Miso er ikke inne ett minutt nå. Om dagen sover hun. En hankatt har flytta inn i nabohuset. Han liker hun ikke. I natt  kl. 4 våkna jeg av høy kattekrangel. Selvfølgelig stod jeg opp for å gi støtte og oppmuntring. Hun klarte det selv. Da jeg kom ut, drakk hun vann og fulgte meg til døra.












Hagen er vakker på denne tida. Er ikke ofte jeg er ute kl 4 om morgenen.







Gå og legg deg!



                           
                          Akkurat nå hviler hun seg til en ny natt. Ha det godt! Anne



10 kommentarer:

  1. Hei Anne! Vakre riddersporer. Ja, katter kan være høylytte. Min eldste katt har en veldig høy "snakking", og sier klart fra hvis det er noe som er galt. Jeg sto opp 05.00 i dag, og det er vakkert ute tidlig en sommermorgen. Men da var det kun 7,6 grader her. Brr...
    Ha det godt!
    Klem, Marit

    SvarSlett
  2. Hei Anne, nattebildene ble veldig fine, moro å se for det kommer nok ikke jeg til å ta noen gang - tror jeg.....har jo ingen katt å passe på!

    SvarSlett
  3. Söt hon är din katt. Vackra bilder, inte ofta man fotar kl 04 :)
    Kram Maria

    SvarSlett
  4. Hei Anne. Nattbildene ble veldig fine. Tror ikke jeg kommer til å være ute på natta og ta bilder. Ikke har jeg noen katt heller. God uke til deg.
    Hilsen Hanne-Lise.

    SvarSlett
  5. Det er en dejlig kat. Du må huske at rose den for, at den får dig ud med kameraet midt om natten. Sikke mange flotte riddersporer, du har.

    Hilsen Elna




    SvarSlett
  6. Such a lovely friend Your cat :). And I like Your Delphinium colour. Wonderful.

    SvarSlett
  7. Hei Anne!
    Ja, katter trives ute om natten, når det ikke regner da. Vår katt har bare vært ute én natt denne sommeren.
    Koselig tid på døgnet sånn tidlig på morgenen.
    Vakre riddersporer! Og nydelig katt:)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  8. Her vil kattene også gerne ud om natten, men de har forlængst lært, at når døren er blevet lukket om aftenen, så kommer de ikke ud igen før næste morgen. Der er de til gengæld også KLAR :)

    SvarSlett
  9. Hej Anne!
    Dina tidiga trädgårdsbilder är fina. Skönt att få vila sig efter nattliga äventyr.
    Ha det fint /Marika

    SvarSlett