onsdag 31. mars 2021

Helt på slutten av mars


I går kveld hørte jeg for første gang i år, svarttrosten. Den synger i skogen rett bak huset. Fantastisk fint. Da er våren på gang. I går var det nesten sommer, og det satt fart på løkene. 






                                                                                                      Rabarbra










                                                                     Fra stuevinduene











                                       Miso soler seg på ryggstøet på sofaen. Ha det godt! Anne 

6 kommentarer:

  1. Hej Anne!
    Ditt hav av snödroppar och snöklockor är helt fantastiskt. Vi har haft regn de senaste dagarna, men idag skiner solen.
    Ha en Glad Påsk!
    Marika

    SvarSlett
  2. Hei Anne.
    Skulle gjerne hatt et sånt teppe av snøklokker! Her kommer nesten ingen opp i år... Får grave når telen slipper og evt dele løkene dersom det er liv i dem.
    I dag kom sola, så da får vi se om det skjer noe i hagen.
    God påske/Eirin

    SvarSlett
  3. Så er det for alvor blevet forår hos dig - og forårsarbejdet i haven venter, jeg kan se, krukkerne står parat. Miso forstår at tage det afslappet, og har øjensynlig ikke tænkt på, at en travl havesæson venter.

    Hilsen Elna

    SvarSlett
  4. Å vilka vackra ruggar med snödroppar du har. Precis så där vill jag att det ska se ut :) Jag sover med öppet fönster och nu på mornarna när jag dricker mitt morgonkaffe gör jag det till fågelsång - ljuvligt!

    Glad Påsk! Kram, Carina

    SvarSlett
  5. Herlige bilder. Så mange snøklokker. De liker seg ikke noe særlig hos meg så jeg har hatt bare åtte utsprungne i år. Men de er så vakre. Fortsatt god påske til deg :)

    SvarSlett
  6. Hei Anne!
    Flotte bilder!
    Den "skogen" med snøklokker skulle jeg ønske meg. Du har funnet et sted hvor de virkelig trives.
    Jeg bare nyter bildene dine - du er en god fotograf!
    Ha en fin ny vår- og hageuke!
    Påskehilsen fra Turid

    SvarSlett