fredag 9. februar 2024

Først og sist i mai


Julerose i blomst helt i starten av mai og peonblomst som møter juni.
..










                                                            Et sykkelmøte på Leonardo da Vinci-broa i Ås















En peon som fortsetter livet inn i juni. Lyset vender mer og mer tilbake, men varmegrader lar vente på seg. 

Jeg har problemer med googelkontoen min. På¨noen blogger får jeg ikke lagt inn en kommentar. Det er innmari frusterende. Andre får jeg bare lagt inn som anonym. Da kan jeg i hvert fall se at jeg har lagt inn en kommentar. Når dere legger en kommentar hos meg, må jeg lete etter dem.

Hvorfor blir dette et problem???

Ha det godt! Anne

6 kommentarer:

  1. Hei Anne!

    Så flotte sommerminner du viser. Nydelig farge på julerosen, og veldig vakre epleblomster. Vi har mye å glede oss til. Morsomt navn på broen.
    Ha det godt! Klem, Marit

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Marit! Leonardo da Vinci lagde en tegning av en bro som skulle gå over Bosporosstredet. Vedbjørn Sand tilpasset denne tegningen til E18 i Ski.
      Ha det godt! Klem Anne

      Slett
  2. Hej Anne!
    De bloggarna du inte kan kommentera på, har nog lagt en spärr att man inte kan kommentera om man är anonym. Hos mig kan du kommentera för jag har kommentarsfältet öppet. Det är inte alltid bra för man kan få in spam. Hoppas det löser sig med ditt googlekonto, kan du kontakta supporten?
    Ha det bra /Kram Marika

    SvarSlett
  3. Ja, du er lidt foran med dine forsommerbilleder, og det kan være fristende at drømme om de gode tider nu, hvor vinteren har varet længe. Dejlige billeder!
    Jeg har også problemer med at lægge kommentarer på andres blog og ind imellem forsvinder de simpelthen. Google!

    Hilsner fra Ulla

    SvarSlett
  4. Det er dejligt at kigge på smukke sommerbilleder når alt er dækket af sne udenfor. Desværre kan jeg ikke hjælpe med dine googleproblemer. Det er altammen et stort mysterium for mig.

    SvarSlett
  5. Det er så frustrerende, når elektronikken driller. Desværre kan jeg ikke hjælpe dig.
    Smukke billeder. Hvor har vi meget at glæde os til. Maj er min favoritmåned.

    Hilsen Elna

    SvarSlett