søndag 2. august 2020

Hva hagehjertet er fylt av nå i begynnelsen av august:


Blomkarse, Zinnia, frøkenhatt, Dahlia, georgine, solsikke, solhatt og atter en gang blomkarse.
Nok en søndag med regn. Denne søndagen har regnet vært litt mer moderat.
Lenker til TrädgårdsFägring.












                                                                               Dahlia 'Walzing Mathilda'



                                                Dahlia 'Salmon Runner'. Den skal jeg ha flere av neste år.











                  Echinacea 'Green Twister', solhatt som jeg sådde i fjor. Morsomt å se hvor fint den blomstrer i år.








                                                                                     God augustkveld! Anne



11 kommentarer:

  1. Nesten underlig, så mange søndager som har regnet bort i sommer. Praktfulle Dahlia! Og så har du SÅDD 'Green Twister' :o Wow!
    God søndag kveld!

    SvarSlett
  2. Hei Anne.
    I dag har vi endelig hatt en søndag med sol, selv om det blåser enormt mye.
    Nydelige dahlia. De er et must i sensommerhagen.
    Green Twister falt jeg for.
    God ny uke.
    Hanne-Lise.

    SvarSlett
  3. Du har veldig mye fint i hagen både av Zinnia og Dahlia, men grønn solhatt - den var flott!
    Ha en fin hageuke, Anne!
    Hilsen fra Turid

    SvarSlett
  4. Hei Anne!
    Flotte sommerblomster hos deg. Zinnia må jeg huske på å få sådd til neste år. De er så fine.
    Ha det godt! Klem, Marit

    SvarSlett
  5. Hej Anne!
    Igår var en helt perfekt dag att vara i trädgården, inget regn, ingen stark sol.
    Dina dahlior har en härlig färg, får nog spana efter dem. Sådde många solhattar av frön från mina egna, det blev lyckat. Min Green Twister har inte slagit ut helt ännu.
    Ha det fint /Marika

    SvarSlett
  6. Hei Anne.
    Jeg ser at dere har regnet ned i det siste. Det er mye som blomstrer så vakkert hos det til tross for regnet.
    Ønsker deg en tørr dag,
    Lena

    SvarSlett
  7. Friske regnvåde blomster er bedre end blomster, der hænger på grund af tørke. Det er en flot samling sensommerblomster, du viser.

    Hilsen Elna

    SvarSlett
  8. Åhh dessa älskade dahlior och andra sensommarblommor...sååå vackra!
    Kram från Titti

    SvarSlett
  9. Så mye fint, og nydelig farge på blomkarsen. I år har jeg ikke hatt Blomkarse, men tror jeg må ha til neste år. Ha en fin dag, hilsen Ingeborg

    SvarSlett
  10. Så fina foton av fina blommor. Underbara små regndroppar förgyller bilderna.
    Ha det godt!

    SvarSlett