fredag 26. september 2014

Vårfristelser og Helgegleder


Vårfristelser er det enormt mange av. De står i kø. Noen av fristelsene er bestilt fra Holland og skal hentes på søndag. Det er høstferie og tid til å få løkene i jorda. Det er godt å holde på med våren når høsten tar mer og mer av hagen.
 Mange vårfristelser har bloggen Bland rosor och bladlöss . Helgegleder  har Vivi med bloggen  Vivishagerom og litt til.

































                                             
                                              God helg! Anne


                          

25 kommentarer:

  1. Virkelig nydelig med løkblomster i massevis!

    SvarSlett
  2. Vackert! Väldigt fina bilder, särskilt den med Pärlyacinterna!
    Trevlig helg!

    SvarSlett
  3. Vilka bilder, helt underbara! Så vackert med alla tulpaner.
    Gillar första och andra bilden jättemycket, och de andra med förstås.
    Kram Maria

    SvarSlett
  4. Godt å holde på med våren, ja :-)

    SvarSlett
  5. Härligt med alla fina vårblommor, fina bilder. Ha en trevlig helg!

    SvarSlett
  6. Dina vackra vårbilder får mig att längta ännu mer efter våren. Ha en fin helg/ Titti

    SvarSlett
  7. Helt ljuvliga bilder på blommande vårlökar!!
    Har också ett gäng som väntar på plantering.
    Ha de bra
    Mariana

    SvarSlett
  8. Nydelige bilder, jeg kom nesten i vårmodus nå, men gleder meg også til en vinterpause først :) Nyt helgen!

    SvarSlett
  9. Hei Anne!

    Herlige vårblomster du viser! Kjempefine bilder som får meg til å lengte ekstra mye etter våren. Jeg venter også på løk fra Holland, men jeg aner ikke hvor de befinner seg for øyeblikket. Posten kan sette en stakkars hagegal virkelig på prøve... ;-)

    Ha det godt!

    SvarSlett
  10. Nydelige vår blomster! Mye å glede seg til :-)

    SvarSlett
  11. Underbara vårfrestelser! Nu börjar jag längta efter våren. Kram Merja

    SvarSlett
  12. Åj, løker fra Holland høres bra ut. Jeg satte løker i går og venter noen til i posten. Gleder meg til våren, men i går var det flott her med ordentlig varme!

    SvarSlett
  13. Flott at du greier å tenke vår! Jeg syntes at denne sommeren har vært såå lang at jeg gleder meg til "ferie", og for første gang etter at vi startet med hage, setter vi ingen nye vårløk. Men vi regner med at det kommer til å masse overskudd fra slutten av januar. Fortsatt god høst!
    Eirin

    SvarSlett
  14. Du har mykje vakkert i vente ser eg :)
    Er litt labert hos meg for tida, lite overskot. Har ferie neste veke, satsar på at eg har energi til ei haustonn i hagen då...

    God søndag :)

    SvarSlett
  15. Løk er som små, fine skatter man legger i jorda. Så glad man blir om våren når man om høsten har tatt seg bryet med å putte ned noen løk her og der.
    Du minner meg på om at jeg bør putte ned løkene jeg kjøpte i Danmark i august. Pluss kanskje få tak i enda noen fler…. he he.

    God søndag og høstferie.

    SvarSlett
  16. Underbara vårblommare! Härligt att se fram emot =o)
    Allt gott!
    /Katarina

    SvarSlett
  17. Så fint gjensyn med våren Anne, ja det er ett hav av sorter og velge mellom.
    Gleden er alltid stor når de første vår-løkene titter opp av jorden og en ny hagesesong er i gang.

    God søndag.

    SvarSlett
  18. Oh, vilka underbara vårbilder! Nu vill jag ha mer och har inte fått ner allt innan ens... Hur ska det gå? Ha en fortsatt trevlig helg! :) Mia

    SvarSlett
  19. Masse løkblomster hos deg!
    Ja..det er jo nå på høsten vi må tenke på hvordan vi vil ha det til neste vår....enn så lenge nyter jeg høsten jeg:))

    SvarSlett
  20. Vår - Kom vår! Nytelser og fristelser i kø ja! Kjærligheten på pinne som stikker frem mellom de herlige blå forglemmegei var helt bedårende:) Lykke til med løksettingen. Jeg tar det neste helg.

    SvarSlett
  21. Drömmar om våren, det var vad du visade. Tack! Underbara bilder.
    Törnrosa

    SvarSlett
  22. Plante våren på høsten ja:-) Koselig med løksetting! Her uler høststormene rundt husveggene og jeg fyrer i ovnen.
    Ha en fin mandag:-) Kathrine

    SvarSlett
  23. Anne, du er så flink å sette sammen blomster, og lage fine oppstillinger og sammensetninger som skaper vakre oversiktstablåer!

    SvarSlett
  24. Hei
    Ja, nå er det på tide å tenke på våren. Jeg var så uheldig med løkene mine i fjor, så i år dropper jeg det. Mye fint å få tak i, og flott blir det helt sikkert i hagen din til våren. En skikkelig helgegleder du deler. Tusen takk!
    Klem Vivi

    SvarSlett