fredag 24. januar 2014

Cobeae scandens en sommerfavoritt



Sommer er å kunne være ute så lenge jeg er våken. En lang rekke med lyse dager.
 Hos Bland rosor och bladlöss er temaet sommerens favorittbilde. Å finne ett favoritt-tidspunkt eller ett favorittbilde, er nesten umulig. Å velge bort er jeg dårlig på. Jeg velger derfor et bilde av en sommerklatrer som jeg følger fra den blir sådd i mars til den dras ned fra pergolaen i oktober.
Klokkeranke har hele sommeren i seg



 Gå inn å se Blommig fredag. Det er ikke ofte du får se så mange fine bilder av sommerfavoritter.
                                            God kveld! Anne

16 kommentarer:

  1. Hei Anne!

    Så flott cobaea du hdde i hagen din i sommer! Jeg har bare sådd den en gang, og den slynget seg inn i alt som var på planterommet. Vurderer å så den i vår på nytt. Den er vakker i både lilla og hvit utgave.

    Ha det godt!

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Så härligt grönt det är på din pergola. verkligen sommrigt
    Ha en fin dag
    kram Meta

    SvarSlett
  4. Oi, oi for en frodig klokkeranke Anne. Du må ha noen superkrefter i jorden og hendene dine. Alt vokser jo så fint og kraftig hos deg:) Ha en fin helg.

    SvarSlett
  5. Så fin bild. Grönt och lummigt.
    Kram Maria

    SvarSlett
  6. Vilken härligt lummig grönska. En favoritbild.

    Trevlig Helg

    SvarSlett
  7. Den var imponerende! Tenker stadig på å prøve den igjen. Den ene gangen jeg prøvde ble det bare blader...

    SvarSlett
  8. Härlig bild! Så lummigt och fint det ser ut där.
    Trevlig helg!

    SvarSlett
  9. Underbar grönska! Inspirerande bild...
    Ha det gott!
    /Katarina

    SvarSlett
  10. Klokkeranke har jeg lyst til å prøve meg på til sommeren, den er så flott har jeg sett på bilder hos deg og flere andre.
    Frodig og flott sommerbilde fra hagen din Anne.

    God helg fra Marit.

    SvarSlett
  11. Anne, det är en underbar sommarbild, så grönt och skönt från din trädgård!
    Jag såg klockranka i en köksträdgård i somras och den var jättestor, den växt högt, säkert fem meter och den hade så vackra lila blommor. Den vill jag gärna ha när jag har hittat en plats för den. Ha en fin helg! Kram Maria

    SvarSlett
  12. Den är så fin!! vilken stor!!
    Har köpt frön till både vit och blå i år.
    Kram
    Mariana

    SvarSlett
  13. For en vidunderlig frodighet! Jeg elsker den pergolaen din med klokkeranke på..

    SvarSlett
  14. Herlig bilde med all frodigheten og alle grønnfargene!
    Morsomt med planter som vokser så mye løpet av sesongen :-)
    Fortsatt god helg!

    SvarSlett
  15. Vad fin den är, grön och frodig. Ha en skön kväll/Marika

    SvarSlett