torsdag 13. august 2020

Akrobater i hagen


De er to stykker.Tror de er søsken og er fra årets kull. De har oppdaga fuglemateren. Er den tom, går de løs på eplekarten. Det er helt utrolig hvordan de klarer å beregne avstanden når de hopper fra tre til tre. Jeg må nesten se bort for å ikke se fallet, men de faller ikke.















                                                                              Engletrompet og stuelønn.





 

Det er innmari hyggelig med hagebesøk. Det er morsomt å følge med på at de oppdager hagen. Ha en fin augustnatt. Anne 

8 kommentarer:

  1. Egern er sjove at betragte, og man bliver virkelig imponeret, når man ser dem hoppe rundt. Det ser tæt og frodigt ud i din augusthave. Håber I også har godt vejr. Vi er lige kommet ind fra haven, jeg elsker disse lune aftner.
    Hav det godt!

    Hilsen Elna

    SvarSlett
  2. Hej Anne!
    Så trevligt med ekorrar på besök, jag har inte sett min på några år. Dina dahlior är så fina.
    Vacker rudbeckia. Det varma vädret skall fortsätta hos oss.
    Ha en trevlig helg /Marika

    SvarSlett
  3. Så koselig med ekorn, lenge siden jeg har sett det her. Ha en fin dag, hilsen Ingeborg

    SvarSlett
  4. Hei Anne.
    Koselig med ekorn. Den ene dagen så jeg et på rekkverket ved bassenget.
    God helg.
    Hanne-Lise.

    SvarSlett
  5. Hei Anne

    Morsomt med egern på besøg - på denne årstid er de fleste fugleunger jo også flyvende;)
    Jeg ser at byer -ikke langt fra dig- har corona problemer... Pas godt på!- og...

    Ha en dejlig helg

    SvarSlett
  6. Hei Anne!

    Så flotte bilder av ekornene! Ja, de elsker å robbe fuglematere. Jeg har også sett ekornbarn her i år, og det er så hyggelig.
    Ha det godt! Klem, Marit

    SvarSlett
  7. Så söta besök! Underbara bilder också :)
    God helg till dig...
    Titti

    SvarSlett
  8. De tar virkelig lange sprang! Godt at de ikke faller.
    Vakker blomstring hos dere :-)

    SvarSlett