lørdag 31. august 2019

Dahlia og hagebesøk fra Ullensaker hagelag


I dag har vi hatt hagebesøk av en veldig hyggelig gjeng fra Ullensaker hagelag. Det er innmari morsomt å treffe folk med samme interesse. Ullensaker hagelag Nå blomster mange av dahlianene. Det er en fin tid.
Av en eller annen grunn er blogglista blitt fjerna. Jeg aner ikke hva som har skjedd. Er det noen  som kan ha en ide? Ser for meg mye arbeid med å finne dere alle igjen. Det skal jeg.


























Ullensaker har en busssjåfør som er en trollmann. Han rygget bussen helt ned til hagen. Imponert! Takk for besøket!





På papiret starter høsten i morgen, men det er bare på papiret. Ha det godt! Anne
Lenker til TrädgårdsFägring


13 kommentarer:

  1. Dahliatid er en skøn tid! I har godt nok mange fine dahlia - og gæster der gerne vil se dem. Det må være hyggeligt at få besøg af sådan en flok haveinteresserede!
    Jeg har en WordPressblog, og jeg har slet ingen blogliste, for det har jeg aldrig fundet ud af at lave i WP, og jeg ved desværre ikke om du kan få din tilbage, eller du bliver nødt til at starte forfra ...
    God søndag til dig!
    Kh Nana

    SvarSlett
  2. Hei Anne

    Alletiders med besøg!
    Men sikke noget med bloglisten. Blogger har før rodet gevaldig rundt i det, for siden at reparere det. Jeg ville nok give dem et par dage til det, men ellers er der under 'Hjælp' også et hjælpe forum...?

    Håber det løser sig - og ha en dejlig søndag

    SvarSlett
  3. Hei Anne!

    Hyggelig med hagebesøk! Noen er veldig dyktige til å rygge , ja :)
    Blogglister er forferdelig å miste. Håper du finner igjen de du hadde. Du må bare kopiere hvis jeg har noen du mangler i min liste.

    Ha det godt! Klem, Marit

    SvarSlett
  4. Hej Anne!
    Härliga dahlior, jag väntar fortfarande på en riktig blomprakt. Vet att jag har haft problem med blogglistan, brukar gå in på bloggers hjälpsida när något blivit fel.
    Fick detta svar, då min blogglista försvann.
    I had the same problem and just fixed it! Under template I went to "Edit HTML" and Jumped to the Bloglist Widget. The first line of the widget looked like:


    I changed the visible='false' to visible='true' and saved the template and my bloglist reappeared.

    Hope this helps!

    Hoppas det löser sig.
    Ha det bra /Marika

    SvarSlett
  5. Hyggeligt med havebesøg. Det er utroligt, hvordan nogle chauffører bare kan tumle deres store maskiner.
    Håber din blogliste dukker op igen.

    SvarSlett
  6. Hei Anne.
    Flotte Dahliaer. Droppet det i år, etter å ha lagt alle knollene i drivhuset til tørk, sist høst, og glemte dem....
    Imponert over sjåføren! Skjønte ikke helt hvordan han skulle greie å få snudd hos dere:-)
    En skikkelig hyggelig gjeng.
    Ha en fin uke/Eirin

    SvarSlett
  7. Så hyggelig med besøk!
    Flotte Dahliaer :-)

    SvarSlett
  8. Hei Anne.
    Alltid hyggelig med hagebesøk.
    Helt utrolig hvordan noen kan rygge med de store bussene.
    Flotte bilder.
    God uke.
    Hanne-Lise.

    SvarSlett
  9. Jeg har altid beundret buschauffører. Det er utroligt, som de kan “håndtere” deres store køretøjer. Det lyder hyggeligt med besøg i haven, og det fremgår af billederne, at der har været meget at kikke på.
    Hav en god uge!

    Hilsen Elna

    SvarSlett
  10. Så nydelige georginene med rosatoner var. Kan dessverre ikke hjelpe med dataråd, er helt håpløs. Håper du finner igjen det tapte, ha en fin dag, hilsen Ingeborg

    SvarSlett
  11. Härligt med besök och visst blir man imponerad när busschaufförer kör och parkerar på platser man inte trodde det gick :)

    Har ingen aning om din blogglista... ..men jag har funderat på att ta bort min. Den kan göra att man får sämre SEO rating och att google prioriterar ned bloggen i sökresultat. Man ska åtminstone se till att hålla den inte alltför lång och helt uppdaterad. Så jag rensar bloggar när det inte hänt nåt på ca 3 månader.

    Kram, Carina

    SvarSlett
  12. Hei Anne!
    Jeg var en av gjengen fra Ullensaker. Tusen takk for at vi fikk komme innom dere, det var utrolig hyggelg. Og for en blomsterprakt dere hadde, jeg er virkelig imponert!
    Hilsen Lisbeth

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Lisbeth!
      Så hyggelig å høre. Tusen takk for besøket. Ja, det var veldig hyggelig å ha dere på besøk.
      Hilsen Anne

      Slett