fredag 20. april 2018

Drømmeriet åpner igjen i morgen lørdag 21.4



Her er det en variasjon som du knapt møter andre steder. Jeg vet at folk kjører i mange timer for å se og kjøpe hos Mjærum Staude & Urtesalg. Det skjønner jeg godt.











                           Det er mange engletrompeter til salgs.




                                   Grønnsaker og urter i mengder.
















                                                   Pelargonia 'Angel Eye Orange'




                                            Pelargonia 'Stella Vernante'



                                                         Engletrompeter



















                                                  En vakker hengepelargonia



















 Dette er ikke gartneri som spesialiserer seg, men har et stort mangfold. Gartneriet ligger i en vakker hage.  Ha det godt! Anne



11 kommentarer:

  1. Hei Anne!

    Så vakkert det ser ut der! Det høres ut som et flott gartneri. Må prøve å få vært der en gang. Nydelige bilder derfra.
    Ha det godt!
    Klem, Marit

    SvarSlett
  2. Hej Anne!

    Vilket eldorado för växtälskare! Där skulle nog jag kunna spendera en hel dag för att njuta av atmosfären, ser välordnat ut!

    Kram!

    SvarSlett
  3. Wauw! Hvis det gartneri havde ligget i nærheden af, hvor jeg bor, ville jeg tage på rigtig mange ture dertil.

    Hilsen Elna

    SvarSlett
  4. Hej Anne!
    Vilket fantastiskt ställe, där skulle jag trivas. Vackra fuchsior och pelargoner.
    Vi har haft några varma härliga dagar, och det fina vädret fortsätter.
    Ha det fint /Marika

    SvarSlett
  5. Hei Anne.
    Det ser ut som en fantastisk plass, og det bærer navnet sitt med rette. God helg til deg.
    Hanne-Lise.

    SvarSlett
  6. Supert med mangfold! Da har en hver mulighet til å finne noe de ønsker seg :-)

    SvarSlett
  7. Så fint det ser ut!
    Her om kvelden fikk jeg endelig sett programmet fra hagen deres. Du verden så fint dere har det! Jeg synes det var moro å se bilder "ovenfra" også, man får så fin overblikk da. At dere har mye krukker i hagen har jeg jo skjønt, men at det var SÅ mange har jeg ikke skjønt før nå. Imponerende og flott!
    Klem Nora

    SvarSlett
  8. Supert sted som blir besøkt hvert år. Og hvert år blir det med mye mer hjem enn jeg hadde tenkt...

    SvarSlett
  9. Skulle gjerne hatt gartneriet litt nærmere:-)
    Ha det godt/Eirin

    SvarSlett
  10. Sikke mange, skønne krukker du har!
    God dag til dig,

    ทางเข้า D2BET**

    SvarSlett
  11. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing.Thank for your very good article...!

    หนังออนไลน์

    SvarSlett