onsdag 5. april 2017

Akkurat nå er det mest krokus i hagen og selvfølgelig snøklokker


Nå er det kaldt ute og det har blåst mye i dag fra nord. Det er ikke akkurat hagevær. Gro har prikla Cobeae scandens, klokkeranke og jeg har sådd. Fordelen med litt kulde, er at ting tar tid. Våren går altfor fort. Liker at den dveler.











Snøklokkebedet sett fra andre etasje.



























Et bobleplasthus inne i veksthuset.




                          Nyprikla klokkeranke på vei inn i veksthuset. Ha det godt! Anne




17 kommentarer:

  1. De lys lilla krokusene er virkelig lekre! Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Hei Anne!
    Så mange du har! I år har snøklokkene og krokusene mine spredd seg mye. Veldig gledelig. Og ja, de står lenge når det er kaldt.
    Koselig med veksthuset ditt.
    Ha en fin kveld:-)

    SvarSlett
  3. Hei Anne!
    Det er kaldt ute ja, 5 grader her nå. Jeg liker og at våren varer lenge. Flott snøklokkebed du har. Snøklokkene fra deg blomstrer så fint nå. Jeg sender noen stiklinger til deg etter påske.

    Ha det godt!
    Klem, Marit

    SvarSlett
  4. Krokus er så skønne. Nyd dem så længe de blomstrer. Her i haven er de afblomstrede, så der går omkring 11 måneder, før jeg kan nyde synet igen.

    Hilsen Elna

    SvarSlett
  5. Her skal jeg altså også snart have priklet. Nogle af mine småplanter er lange og hænger ud over kanten...suk.
    Måske jeg kan få klaret nogle af dem i løbet af i dag, selvom sofaen kalder meget højt.

    SvarSlett
  6. Beautiful, lovely, beautiful.

    SvarSlett
  7. Härligt Anne med dina blommande vårlökar!

    Även om jag fryser varje dag i trädgården håller jag med dig, våren går så snabbt och med dessa iskalla vindar får vi trots allt njuta lite längre av allt det vackra.

    Kram!

    SvarSlett
  8. Hei. Nydelige krokuser. Her har de gått for i år. Klokkerankene mine kommer også fint. Ønsker deg en fin dag.
    Hilsen Hanne-Lise.

    SvarSlett
  9. Så nydelig :) Kjekkt med drivhus i drivhuset - det blir mye fine planter på dere.

    SvarSlett
  10. Hej Anne!
    Ser alldeles underbart ut hos dig. Väntar ännu på den där explosionen av vårblommor hos mig. Har du värmefläkt också, eller bara bubbelplast?
    Ha det fint /Marika

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi har bare bobleplast + ekstra varme.

      Slett
  11. Hagen din ser fantastisk ut! Her har både Snøklokker og krokus takket for seg, men nå har påskeliljer og perleblomster tatt over showet, og tulipanene har knopper Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  12. Masse fine krokus og snøklokker. Gleder meg til de sprer seg så mye her også. God helg!

    SvarSlett
  13. Masse fine krokus og snøklokker. Gleder meg til de sprer seg så mye her også. God helg!

    SvarSlett
  14. Jeg syns også det er fint når det ikke går alt for fort :-)
    Flotte bilder!

    SvarSlett
  15. Skjønne bilder! Så herlig at det endelig er endel på gang ute i hagen, tross kjølen!

    SvarSlett