onsdag 11. september 2013

Noen sommerglimt fra september


Nå blomstrer endelig cosmos 'Double Click Cranberries'. Den ble sådd i april så det har tatt sin tid, men er utrolig vakker.










Ble så betatt av den nyinnkjøpte purpursolhatten.(Har ikke navnelappen foran meg.) Den ble derfor plassert i  ulike vinkler for å fotograferes.












                                      Lathyrus 'Mrs. Collier'. Ubeskrivelig duft.

























Jeg ble så inspirert til å forsøke å lage moodboard etter å ha sett Marias med bloggen Fröpåsen. Det er så himla vakkert. Gå inn og nyt. Anne


8 kommentarer:

  1. Så mycket fin som blommar hos dig, underbart med cosmos.
    Jättesnyggt moodboard.
    Kram Maria

    SvarSlett
  2. Nydelige sommerblomster i september!
    Den boble cosmos er lekker..jeg har selv fått en iår,men vet ikke navnet på den.
    Herlig inspirerende bilder:))

    SvarSlett
  3. Mine Cosmos blei 1,60 høye, mest grønt inntil nå, og utrolig kaftige stengler. Hvordan får jeg mer blomster og mindre grønt tro?

    Høsthagen er vakker. Roligere.

    SvarSlett
  4. Åh så vackert Anne! Alla dessa blommor som vi får, det finns så många olika och ger så mycket glädje. Kul att du också gjort moodboard, visst var det roligt? Jag tycker det är så spännande att se hur andra gör.
    Ha en riktigt fin dag.
    Kram Maria

    SvarSlett
  5. Så vakkert det blomstrer i hagen din! Cosmos skal jeg så til neste år, det er helt sikkert. Lekker farge på den du har sådd!

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  6. Så mye flott! Den doble Cosmosen var også nydelig. Tror jeg også prøver meg på den neste år!

    SvarSlett
  7. Hvor har du dog mange smukke blomster.
    Gode billeder.
    Tak for kigget.
    Ha´ en dejlig aften.

    SvarSlett