tirsdag 9. januar 2024

Vekstrommet i dag 9 januar


I dag er det bare -13 grader ute. Da er det himla deilig med ferskvare. Vekstrommet er som en liten hage hvor jeg kan følge med på beskjeden blomstring. Snart skal jeg begynne å så. Starter med blodbeger og petunia. Da er våren nesten i gang!


                                                                                Blomsterbjørk


                                                                                            Martrem


´                                                                  Pelargonia ´Greengold Petite Pierre´




                                                                                   Stuelønn


                                                                                 Vi har et lite oransjeri!





 Det er stund til at vi kan sitte der. Gleder meg! Ha det godt! Anne

Av en eller annen grunn er det bare mulig for meg å kommentere som anonym. Er det noen som vet hvordan dette kan endres?


12 kommentarer:

  1. Hei Anne!
    Ja, det er godt å ha planterom som en kan gå til og snuse inn litt vår.
    Jeg ser at når jeg skal kommentere her så kan jeg bare velge å kommentere som Marit. Jeg har sett at det har flere valg hos andre bloggere, men hos deg kan jeg ikke velge andre enn meg selv. Jeg kan dessverre ikke noe mer om det. Ha det godt!
    Klem, Marit

    SvarSlett
  2. Dejligt med blomstring inde når verden er så kold derude. Det er så smukt med al den sne du har, men bænken må nok vente lidt endnu:-)

    Hilsner fra Ulla

    SvarSlett
  3. Hej Anne!
    Det ser härligt ut med alla vackra blommor och färger. Låter trevligt att börja med sådderna.
    Om jag är inloggad så blir det per automatik mitt bloggnamn, om jag inte är inloggad då jag klickar på kommentera, får jag olika val, bland annat att vara anonym.
    Ha det gott /Kram Marika

    SvarSlett
  4. Så herlig å ha et slikt rom så man kan nyte sommeren litt lenger enn året ute.

    SvarSlett
  5. Jeg kan godt se, at du skal bruge både skovl og kost, hvis du skal sidde på den bænk. Men det er godt at vide, at foråret hvert år får magten over vinteren.
    Tak for billederne, de bragte glæde.

    Hilsen Elna

    SvarSlett
  6. Hei Anne!

    Hvordan går det, får du fortsatt ikke kommentert som deg? Det samme skjedde med meg nå i kveld. Jeg tok kontakt med hjelpesenteret til blogger, og to timer etterpå var det i orden igjen. Om det var tilfeldig eller de gjorde noe med det vet jeg ikke.
    Klem, Marit

    SvarSlett
  7. Det er godt at have fine farver indenfor at kigge på når det mangler farver udenfor.

    SvarSlett
  8. Hei Anne!

    Er det forsatt sånn at det står anonym på deg når du kommenterer?
    Sånn var det hos meg i går også. Jeg sendte en mail til bloggers hjelpesenter ( på engelsk), og etter to timer var det i orden igjen.
    Klem, Marit

    SvarSlett
  9. Jeg tror også det med innlogget/ikke innlogget. Deilig med et sånt planterom, lurer på om jeg skal prøve med stuelønn igjen i år, de er vakre. Ha en fortsatt fin kveld, hilsen Ingeborg

    SvarSlett
  10. Nå kan det være denne kommer to ganger, men tror ikke den forrige ble sendt. Jeg tror også det har med innlogget/ikke innlogget å gjøre. Og tror jeg skal prøve meg på stuelønn igjen, veldig vakker. Ha en fortsatt fin kveld, hilsen Ingeborg

    SvarSlett
  11. Hei Anne.
    Sånn er det for meg også - når jeg ikke får logget meg på google. Det er ikke alle kommentarer som jeg får inn på mail som kommer inn på bloggen. Jeg er jo så lite teknisk.
    Nydelige planterombilder. Det er et must å ha.
    Ha det godt,
    Lena

    SvarSlett