mandag 24. juli 2023

Jeg vet meg en hage


For noen dager siden var vi på  hagebesøk i Ingunns hage. Det var en hageopplevelse. Her kan man gå rundt og rundt, og finne nye opplevelser.


































                                         Et bilde jeg prøvde å redde pga sterkt solllys, men det ble i steden for mørkt.








                                                                                          Ett tre?




 Tusen takk for oss! Vi ble anbefalt å dra til Mølen før vi dro hjemover. Takk!


7 kommentarer:

  1. Det er da virkelig en stilig have - tak fordi jeg måtte kigge med! Dejligt med både det legende og det strukturerede i samme have. Billedet med hasselurt, Hosta og Astilbe adskilt af hække er jo en fantastisk god idé!

    Hilsner fra Ulla

    SvarSlett
  2. Hej Anne!
    Det ser ut som en trädgård man kan gå runt i länge. Ser fint ut. Skall titta vidare på Instagram.
    Tack för länken.
    Ha det gott /Kram Marika

    SvarSlett
  3. Hei Anne.
    Kjenner litt til hagen da jeg følger Ingunns hage på Instagram. Ja, det er en flott hage.
    Ha det godt.
    Hanne-Lise.

    SvarSlett
  4. Det ser ut som en spennende hage å besøk, sikkert mye inspirasjon å få der. Ha en fortsatt fin kveld, hilsen Ingeborg

    SvarSlett
  5. Flotte linjer og spennende detaljer i denne hagen! Ha det godt.
    /Irene

    SvarSlett
  6. Hei Anne. Så spennende med hagebesøk hos Ingunn. Har hun åpent for besøkende hele sommeren?
    Jeg har sett noen glimt fra hagen på TV av og til, den er verd et besøk.
    ha fortsatt fin sommer!
    Turid

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Turid! Hun har bare åpent i morgen og på søndag. Så du må skynde deg! Det er himla fint der. Ha det godt! Anne

      Slett