torsdag 30. april 2020

Jeg velger meg april


                                                                          Bilder fra aprils siste dag.






















































Det er ganske kaldt ute og det duskregner. Det lukter jord ute. Det er en fantastisk lukt. Vi samler opp regnvann. Å høre den sildrende lyden av vann, er godlyd. En annen godlyd ute nå, er svartrosten, solsort som den heter på dansk. Et favorittord. I morgen er det "Kom mai du skjønne milde".
Ha det godt! Anne

8 kommentarer:

  1. Hei Anne!
    Vakre bilder, og april er jo en flott måned. Her våknet jeg opp til en snødekket hage, så mai starter litt kjølig.
    Vi får håpe at det blir varmere fremover!
    Ha det godt! Klem, Marit

    SvarSlett
  2. Hej Anne!
    Mycket fint i trädgården nu. Det är kallt hos mig med, ser ut som att min magnolia har fått köldskador. Fina julrosor och primula. Försökte så bollprimula men det blev ingenting, de är fina. Vi får hoppas på lite värme.
    Ha det gott /Marika

    SvarSlett
  3. Hei Anne.
    Fine bilder og det er mye flott som blomstrer i april.
    Vi har fått mye regn på et døgn her. Kaldt, og nå håper vi på varmere vær.
    God helg.
    Hanne-Lise.

    SvarSlett
  4. Hei Anne

    Godt valg:)

    Ha en dejlig maj

    SvarSlett
  5. Underbara vårbilder :)
    Ha en fortsatt fin helg...
    Kram från Titti

    SvarSlett
  6. Jeg vælger maj. Det har altid været min favoritmåned, mest fordi jeg synes, det er så smukt, når frugttræerne blomstrer. Men når jeg ser alle de smukke blomster, du har i haven, kan jeg godt forstå, du vælger april.

    Hilsen Elna

    SvarSlett
  7. Trevligt att hitta till din blogg. Ser att vi har flera gemensamma bloggvänner.
    Så vacker bilder.
    Vi har haft blandat väder här i Wales den senaste veckan. Äntligen lite regn och det behövdes.
    Nu är den härliga månaden maj här och trädgården blir bara bättre och bättre.
    Trevlig söndag!

    SvarSlett
  8. Enig med deg, duften av jord i regn er noe av det beste som finnes.
    Så fine bilder du visar, vårblomster kan man ikke ha for mange av :-)
    Ha en fin söndag,

    SvarSlett