lørdag 23. januar 2016

Sommerdrømmer


Nå hviler hagen og bra er det. Kanskje har den ikke merket at det har vært himla kaldt de siste to ukene. Det har vært mellom -15 og -20 grader. Håper at alle plantene våkner til liv og at det blir en tidlig vår. I hvert fall, det er når man sover, at man drømmer.
Sommerdrømmer er tema hos Blommig fredag. Kan virkelig anbefales.



'New Dawn' og Cobeae scandens, klokkeranke


























Regn og døra åpen. Det er sommer



Verbena bonariensis, kjempeverbena er sådd. De står på trappa. Jeg krysser alt hva jeg har for at de spirer.




Allium kan det ikke bli for mange av i hagen. Dagen har blitt ca. 1 time og 30 minutter lengre, og det merkes. Krysser alt hva jeg har også for Norge når de møter Polen om noen få minutter i håndball. Ha det godt! Anne


13 kommentarer:

  1. Flotte bilder! Her kan en virkelig drømme om sommer.... Ha en fin helg!

    SvarSlett
  2. Underbara bilder. När jag ser din söta New Dawn, kommer längtan efter en ny hos mig. Så skönt att dagarna blir allt längre och längre.
    Lycka till i handbollen
    Kram Maria

    SvarSlett
  3. Ja det skal bli deilig med sommeren igjen, og jeg håper plantene har klart seg bra under snøen. Det har vært skikkelig kaldt i det siste. God lørdag!

    SvarSlett
  4. Hei Anne!

    Herlige bilder fra sommeren! Verbena bonariensis må jeg også så nå. Godt at du minnet meg på det!

    Klem, Marit

    SvarSlett
  5. Underbara bilder! Jag älskar växtstöden som känns så naturliga och självklara där de står.
    Allt gott!
    /Katarina

    SvarSlett
  6. Får virkelig sommerfølelse av bildene dine. Nydelig!

    SvarSlett
  7. Flotte bilder fra sommerhagen! Kjempeverbena er flott, lykke til med den! Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  8. Åh, helt underbara sommardrömmar!!!

    SvarSlett
  9. Flott bilder! Mye å drømme om :-)

    SvarSlett
  10. På sådan en grå og diset dag som idag, hvor sneen forsvinder er det dejligt at se nogle skønne sommerbilleder. tak for det :)

    SvarSlett
  11. Det var skikkelig sommerdrømmer over bildene du viser her. Vi har tykk tåke nå og snøen smelter mer og mer. Det går mot lysere tider og liv i hagene våre igjen! Ha en fin dag!

    SvarSlett
  12. Fantastiske sommerdrømmer hos deg Anne!
    Likte så godt stigen med New Dawn og klokkeranke:)
    Ps.Bildene med klipte hekker husker jeg ikke hvor jeg fant,men søkeordet jeg brukte var klipte eller grønne hekker...om du vil kikke etter hvor de ulike står...tenker nå i ettertid at det kunne være fine reisemål også:)

    SvarSlett