lørdag 18. november 2017

Hagens vakreste utsikt?


Det klarer jeg ikke å velge. Det varierer nesten dag for dag. Nå  i en mørk novemberkveld er det deilig å lete etter utsikter fra mai og juni.
I mai blomstra det gamle epletreet, og noen få dager er det utsikten fra stuevinduet.






I juni er dette utsikten mot uthuset. I høst har jag satt flere løk av Allium.




Miso på den kanskje beste utsiktplassen hele året, på trappa.












Å se nedover hagen fra benken, er noe jeg liker. Etter hvert blir utsikten kortere når det vokser til.













Hengelobelia






Noe jeg synes er spennende å lage, er utsiktpunkter mot jordene som omgir hagen på alle kanter.




Blommig fredag har temaet hagens vakreste utsikt. Det er spennende å se forskjellige hageutsikter.
God kveld! Anne



10 kommentarer:

  1. Hei Anne!

    Så mange flotte utsikter! Ja, året og årstidene endrer seg, og det er mye forskjellig å se gjennom hele året. Vi hagefolk er heldige som har så mye fint å se på :)
    Ha det godt!
    Klem, Marit

    SvarSlett
  2. Hej Anne!
    Så är det, vyerna i trädgården förändras allt eftersom nya växter tittar fram. Många vackra vyer hos dig, som Miso också njuter av. Det gamla äppelträdet är knotigt och fint.
    Ha en fin helg !
    Marika

    SvarSlett
  3. Ja favoritvyn varierar från dag till dag. Vilket fantastiskt gammalt äppleträd ni har.
    //Helene

    SvarSlett
  4. Hei Anne. Ja, årstidene forandrer seg. Mye fint dere har å se på. Nydelig gammelt epletre. Fortsatt god helg.
    Hanne-Lise.

    SvarSlett
  5. Så jättefina bilder och utsikter!
    Ha en skön söndag!

    SvarSlett
  6. Åh, så vackra bilder.Underbara blomster och söt katt. Längtar till våren, men först vill jag ha en riktig vinter!
    Kram

    SvarSlett
  7. Flotte billeder. Jeg kan godt lide dine hængende kurve med de blålilla blomster. Og så har jeg ligesom flere andre bemærket det gamle knudrede æbletræ. Sådan et træ giver hygge og stemning til haven.

    Hilsen Elna

    SvarSlett
  8. Hei Anne!
    Jeg vet hva jeg ville valgt i din hage, alle de flotte gamle trærne. Blir aldri lei av å se bilder av dem:)
    Og katten da:)
    Ha en fin uke:-)

    SvarSlett
  9. Med så mange flotte utsikter, skjønner jeg godt at det blir vanskelig å velge :-)

    SvarSlett
  10. Helt umulig å velge favoritt der. Utrolig vakkert alt sammen.

    SvarSlett